To 2021 σηματοδοτεί τα 60α γενέθλια του Renault 4L, ενός πραγματικά επιτυχημένου μοντέλου, με περισσότερες από 8 εκ. πωλήσεις, σε περισσότερες από 100 χώρες, για ένα διάστημα μεγαλύτερο των 30 ετών. Το 4L είναι πολλά περισσότερα από ένα απλό αυτοκίνητο, είναι ένα μοντέλο θρύλος.
Για αυτή την 60ή επέτειο του μοντέλου, έχει δημιουργηθεί ένα επίσημο πρόγραμμα εκδηλώσεων, οι οποίες απλώνονται σε όλη τη διάρκεια του χρόνου, κάνοντας εκτενή χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι, την 4η και τη 14η μέρα κάθε επερχόμενου μήνα της χρονιάς που διανύουμε, τα κοινωνικά δίκτυα θα πλημμυρίζουν με αποκλειστικό περιεχόμενο για το μοντέλο, φτιαγμένο από τους λάτρεις του μοντέλου και απευθυνόμενο σε αυτούς. Περιεχόμενο το οποίο, μεταξύ άλλων, θα περιλαμβάνει συνεντεύξεις από συλλέκτες και διασημότητες. Όλη αυτή η δραστηριότητα έχει ως στόχο να μας ταξιδέψει πίσω στην ιστορία ενός αυτοκινήτου που έχει αφήσει ανεξίτηλο το σημάδι του στην εποχή του.
Ως ένα αυτοκίνητο – έμβλημα της pop κουλτούρας, αυτό το ιστορικό μοντέλο, αποτελεί εξίσου επιτυχημένα ένα αυτοκίνητο του σήμερα και, γιατί όχι, ένα αυτοκίνητο για το αύριο.
Φεβρουάριος: Με αφορμή αυτή την επέτειο, η Renault συνεργάζεται με τον graphic designer και illustrator Greg, τον κορυφαίο καλλιτέχνη στο χώρο του sport illustration. Ο Greg έχει δημιουργήσει περισσότερα από δώδεκα μοντέλα 4L αποκλειστικής σχεδίασης, σε περιβάλλοντα που είναι αντιπροσωπευτικά των διαφορετικών εποχών κατά τις οποίες μεσουρανούσε το μικρό Renault. Όλα αυτά τα σχέδια θα αποκαλυφθούν κατά τη διάρκεια του έτους.
Επίσης, αυτή η επέτειος θα αποτελέσει και την ευκαιρία για να αναδειχτεί το πάθος και η στενή σχέση που δημιουργήθηκε μεταξύ των οδηγών και του 4L, αλλά και για να δουν το φως της δημοσιότητας πολλές όμορφες ιστορίες που έχουν εκτυλιχτεί πίσω από το τιμόνι αυτού του γοητευτικού αυτοκινήτου.
Μάλιστα, στη βιτρίνα του L’Atelier Renault, του πιο κεντρικού εμπορικού καταστήματος της Renault, στη Λεωφόρο των Ιλισίων Πεδίων στο Παρίσι, θα εκτίθεται η έκδοση «Parisienne» του 4L, από τις 14 Φεβρουαρίου.
Μάρτιος: To τμήμα Renault Classic, που είναι υπεύθυνο για τη διαφύλαξη της παράδοσης της Renault, θα εκθέσει 30 μοντέλα Renault 4. Ανάμεσά τους θα βρίσκονται 12 εμβληματικές εκδόσεις του μοντέλου, που θα εκτίθενται σε ένα σκηνικό ειδικά διαμορφωμένο για την περίσταση.
Απρίλιος: Καθώς το Renault 4L είναι απολύτως διαχρονικό, ήταν και συνεχίζει να είναι ένα μαγικό στοιχείο των παιδικών παιχνιδιών… Οι influencers θα αποτυπώσουν τη δική τους εκδοχή του αυτοκινήτου μέσα από ταινίες μικρού μήκους, που έχουν δημιουργηθεί με την τεχνική του Stop-Motion. Για τη υλοποίηση αυτών των ταινιών θα αξιοποιηθεί η συλλογή από μινιατούρες Renault.
Μάιος: Μια ολόκληρη συλλογή από αντικείμενα σχετιζόμενα με το 4L, ειδικά επιλεγμένα και σχεδιασμένα για τον εορτασμό της 60ηςεπετείου του μοντέλου, θα είναι διαθέσιμα από το ηλεκτρονικό κατάστημα του L’Atelier Renault, καθώς και μέσα στο κατάστημα.
Μάλιστα, κατά τη διάρκεια του Μαΐου, η Renault θα παρουσιάσει μια σειρά από videos που αποκαλύπτουν τα μυστικά του 4L. Αυτά θα αποτελέσουν και μια ευκαιρία να συλλεχθούν μαρτυρίες από όλους όσοι μεγάλωσαν με το 4L, τόσο από συλλέκτες, όσο και από τους ανθρώπους που συνέβαλαν στην δημιουργία της ιστορίας αυτού του αυτοκινήτου, μέσα στην ίδια τη Renault.
Ιούλιος: Ως ένας πραγματικός θρύλος του σινεμά, που έγινε διάσημος από τις αμέτρητες εμφανίσεις του στη μεγάλη οθόνη, το Renault 4L θα κάνει την εμφάνισή του στο κόκκινο χαλί του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών. Παράλληλα, η έκθεση pop icon» θα βρίσκεται στο L’Atelier Renault.
Σεπτέμβριος: H υπηρεσία car-sharing Zity, θα καλωσορίσει το 4L στο πλαίσιο μιας συνάντησης ηλεκτρικού… περιεχομένου.
Νοέμβριος: Το 4L Van, που υπήρξε πιστός σύντροφος των οδηγών, στις όμορφες αλλά και τις δύσκολες μετακινήσεις τους, μας επιφυλάσσει μερικές ακόμα εκπλήξεις.
Σχετικά με το Groupe Renault
Το Groupe Renault βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της κινητικότητας, που προσδιορίζεται εκ νέου. Ενδυναμωμένο από τη συμμαχία του με τη Nissan και τη Mitsubishi Motors, αλλά και διαθέτοντας μια μοναδική εμπειρία στην ηλεκτροκίνηση, το Groupe Renault αποτελείται από 5 μάρκες – Renault, Dacia, LADA, Alpine και Mobilize – ενώ έχει ως στόχο να προσφέρει βιώσιμες και καινοτόμες λύσεις κινητικότητας στους πελάτες του. Έχει παρουσία σε περισσότερες από 130 χώρες, αυτή τη στιγμή απασχολεί περισσότερους από 180.000 εργαζομένους, ενώ έχει πουλήσει 2,9 εκατομμύρια οχήματα το 2020.
Έτοιμο να αντιμετωπίσει τις τρέχουσες προκλήσεις, αλλά και τον ανταγωνισμό, το Groupe Renault έχει δεσμευτεί ότι θα προχωρήσει σε μία φιλόδοξη αναδιάρθρωση, ικανή να δημιουργήσει επιπρόσθετη αξία. Έτσι, επικεντρώνεται στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και υπηρεσιών, αλλά και σε μια νέα, ισορροπημένη γκάμα ακόμη πιο ανταγωνιστικών ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Σύννομη με τις περιβαλλοντικές προκλήσεις, η φιλοδοξία του Groupe είναι να επιτύχει μηδενισμό του αποτυπώματος άνθρακα στην Ευρώπη, έως το 2050.
Στα πλαίσια της εφαρμογής του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων, σας ενημερώνουμε ότι οι διαθέσιμοι τρόποι επικοινωνίας με την εταιρεία μας, είναι προσωρινά ανενεργοί. Για να διευκολύνουμε την πρόσβασή σας στο Site και να δημιουργήσουμε μία καλύτερη διαδικτυακή εμπειρία για εσάς, ενδεχομένως αποθηκεύονται πληροφορίες στον υπολογιστή που χρησιμοποιείτε για την πλοήγηση με τη μορφή "cookies". Για να περιορίσετε ή να ελέγξετε τα στοιχεία αυτά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις σχετικές επιλογές που παρέχουν οι Internet Browsers. Μάθετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά εδώ.